Bridgestone обяви, че от 1 януари 2020 г. бизнес представителството на компанията в Индия ще се присъедини към Стратегическото бизнес звено ЕМЕА, прехвърляйки се от Китай и Азиатско-Тихоокеанския регион. В резултат на това Bridgestone Европа, Русия, Близкия изток и Африка (BSEMEA) ще се превърне в Bridgestone Европа, Русия, Близкия изток, Индия и Африка (BSEMIA), един от четирите бизнес звена в световен мащаб, заедно с Bridgestone Китай и Азиатско-Тихоокеанския регион, Bridgestone Северна и Южна Америка и Bridgestone Япония. Интеграцията на Bridgestone Индия в EMEA идва в резултат на продължаващата трансформация на Bridgestone ЕМЕА, възползваща се от възможностите, които предлага дигитализацията за разработването на решения за мобилност, които отговарят на нуждите на клиентите за удобство, ефективност и устойчивост.

Това преструктуриране ще отключи неизползван потенциал както в Индия, така и в EMEA. В резултат на бързото разрастване на индийския пазар за автомобили и гуми има големи възможности в търговията на дребно, интернет продажбите, последващите продажби за оборудване и парковите пространства – възможности, които могат да бъдат по-добре реализирани, когато са в съчетание с опита и експертизата на Bridgestone EMEA. По същия начин дигиталната трансформация на Bridgestone EMEA може да бъде ускорена чрез технологичните умения и IT ноу-хау на Индия.

„Индия е пазар с реален потенциал. Bridgestone Индия е само на 20 години и за това време забелязваме огромен растеж в страната, която се развива и е на път да се превърне в основен пазар; днес ние сме най-големия производител на първокласни гуми в страната, за който работят над 3200 души“, коментира изпълнителният директор и президент на Bridgestone EMEA – Паоло Ферари, по повод оповестяването на информацията.

„Има огромен набор знания, които Bridgestone Индия може да предаде на настоящето Bridgestone EMEA, както и обратното; Чувстваме се много щастливи, че толкова много знания могат да бъдат споделени в рамките на нашия глобален бизнес, за да отговорим на непрекъснато развиващите се нужди на клиентите и пазара. Под новия надслов Bridgestone EMIA, ние сме ангажирани да работим с Индия, за да превърнем Bridgestone във водещ доставчик на решения за мобилност на трите континента, в които работи нашето бизнес звено.”

Параг Сатпут ще продължи да ръководи Bridgestone Индия като управляващ директор. Тази промяна означава също, че Bridgestone Индия ще се присъедини към наскоро обявения отдел Bridgestone Emerging Markets, заедно с бизнес представителствата на компанията в Африка, Близкия Изток и Русия.

- РЕКЛАМА -