От 20 май до 13 юни в Сеул /Южна Корея/ ще бъде показана изложбата "Буквите на България – Азбука на Европа". Това е плакатна акция на Международното триенале на сценичния плакат, в която участват изявени художници от различни страни и континенти. Състои се от 30 плаката, колкото са буквите на българската азбука. Всеки художник е автор на един плакат – буква, определена чрез жребий по време на международното журиране на петото триенале през октомври 2007 година в София. Една от буквите – "Ъ", е създадена след конкурс между младите български художници и студенти, в който са участвали повече от 60 проекта на автори до 35-годишна възраст. Международната плакатна акция & изложба обединява усилията на 30 художника от 20 страни за създаване на колекция от постери, посветени на България и нейната култура през темата за уникалността и универсалността на българската азбука – една от трите писмености на Европа. Акцията на Международното триенале на сценичния плакат – София е пръв опит за привличане на широк кръг изявени артисти от цял свят за създаване на цялостен съвременен художествен продукт, популяризиращ българската култура, използвайки една от нейните емблеми – буквите. 30-те плаката със задължително присъстващ текст "Буквите на България – Азбука на Европа" са мащабна визуализация на идеята за създаване на положителен образ на страната ни у нас и по света. Българска телеграфна агенция е традиционен медиен партньор на Международното триенале на сценичния плакат.