Kangoo jumps манията завладя България

Почти във всеки областен град се провеждат групови тренировки, любителите на модерния вид спорт стават все повече. Анастасия е на 31 години. Най-голяматаѝ страст е спортът. Като ученичка се занимава със скокове на батут, след това се отдава на степ аеробика, а вече шеста година е инструктор по Kangoo jumps. „В момента, в който видях тези обувки, отидох на една тренировка и си казах, че това е моят спорт. По-късно се сертифицирах и така започна всичко, запалих се много бързо само от една тренировка“, каза за БНР Анастасия. Системата Kangoo jumps е разработена в края на 80-те години на миналия век. Обувките са изобретени от канадски учен Грегъри Лекхтан, като първоначалната им цел е била да се използват при рехабилитация след контузия или операция на спортисти. „След това започва да се доразвива облика на самите обувки и се разработват за така забавния аеробен спорт, а именно Kangoo jumps. Самата Kangoo jumps тренировка е кардио тренировка, която се фокусира върху краката и издръжливостта. Специфичното при този вид спорт е, че се използват тези специални обувки, които са запазената марка на самия вид тренировки, а именно Kangoo jumps. Тези обувки са лесни за употреба от всеки човек – от малко дете до много възрастен. Безопасни са и са с най-слабото негативно въздействие в целия свят. Предпазват и подсилват глезените, пищялите, коленете, бедрата, долната част на гърба и гръбначния стълб“, допълни тя в предаването „Закуска на тревата“. Усмивката е водеща в тренировките на Анастасия. „Старая се на първо място да бъда усмихната в моите часове и смятам, че по този начин предавам на всички мои клиенти моята позитивна нагласа. Всеки един, който се е докоснал до тези обувки при самото качване на обувките няма как да не се усмихнеш и да не те завладеят. Смятам, че това е на първо място нещото, което кара всеки клиент да се връща отново в залата“. При редовни 60-минутни тренировки два пъти седмично, може да изправим стойката си, да заздравим гръбначните си мускули и да изгорим с 25% повече калории в сравнение с други спортове. „Клякаме, скачаме, ритаме високо, правим различни комбинации, като същевременно нашите стави и колене са защитени и напрежението в тях е сведено до абсолютен минимум.“, категорична е Анастасия.Интервюто можете да чуете и в звуковия файл.

Start typing and press Enter to search