След коментар на Герджиков за “24 часа“, който изказа мнението, че има вероятност да бъде отказана регистрация на партия с име “Няма такава държава“, което пък от своя страна провокира съмнението, че Слави Трифонов и компания може би целят точно отказ – има нова мълва. А тя е, че след като са разкрити (макар и като спекулация) мотивите за странните им намерения да заложат на негативизъм, от екипа обмислят промяна на името. Като евентуален вариант се обсъжда наименованието на партията да е “Промени тази държава“.

Така или иначе никога няма да разберем в креативна криза ли са приближените на Трифонов, че толкова ги затрудни името на партията или в тотален морален срив, в случай че умишлено целят отказ от регистрация.

И двете версии показват, че това е един объркан екип.

Финалното предаване беше посветено на 19 години „Шоуто на Слави“, а всъщност беше ретроспекция на последните три – четири години. Това говори само едно, че в екипа на Трифонов липсва корпоративна доблест.

Самия той спомена името на Тодор Башиянов – актьор задържал се малко месеци при тях без особен принос за зрителите, но не и името на Любо Нейков – актьор който е емблематичен за шоу-предаването. В този ред Слави Трифонов или представителите на различните звена от екипа му, които се изявиха във финалното предаване, нямаха доблестта да изкажат на глас знакови имена в “Шоуто на Слави за историята и развитието на тези 19 години – Любен Дилов син, Росен Петров, Евтим Милошев, Любо Нейков, Виктор Калев, Лили Йончева, Алекс Раева, Деси Добрева, Галя – балет „Сатен“ и др.

Когато един екип зарови главата в пясъка за историята си, с призив че иска да промени „тази държава“, допустима е версията, че “този екип” може да влезе в учебниците по реклама с иновативна комуникационна стратегия, която още от сега можем да наречем – Брутален пиар.

Но това, че умишлено избират име на партия, което да доведе до отказ от регистрацията ѝ, с единствена цел да се направи мощен пиар на новия телевизионен продукт „Седем осми“ е само колоритно предположение. Едва ли може да съществува такава корпоративна наглост за такъв брутален пиар на просто едно все още теоретично тв предаване (или блок) произвеждано за незначителната ТВ1. Защото това вече си е за медицинска диагноза.

- РЕКЛАМА -