Какви витамини си набавяме в организма, когато похапваме ошав?

Ето малко полезна информация за сушените плодове:

Сушени ябълки – съдържат витамини В, С и Е.

Сушени круши – витамини В и С

Сушените ябълки и круши предпазват сърцето, укрепват венците, стимулират мозъка и предпазват от простудни заболявания.

Сушени сливи – съдържат витамини В, А, С и Е.

Полезни са за храносмилателната система и премахват усещането за напрежение, стрес и умора.

Сушени кайсии –  съдържат витамини В, А, С и Е.

Добра превенция за ракови заболявания. Стимулират имунната система, подобряват храносмилането.

Фурми – това е плода, който ще ви даде енергия, ще повиши концентрацията и издържливостта. За физическа и умствена сила похапвайте фурми всеки ден или поне когато се почувствате уморени. Четири фурми покриват дневната необходимост от желязо.

Смокини – При настинки, кашлици от различен произход или бронхит смокинята е плода, който ще ви помогне. Тя има и противовъзпалително действие.

Стафиди – полезни за възпрепятстването на остеопороза, защото са богати са на магнезий, бор и манган. Тези минерали помагат за усвояването на калций от организма.

Сини сливи – Това е плод, който е изключително полезен за перисталтиката.А заедно с алое вера имат още по-добрър ефект върху храносмилателния тракт.  Сините сливи и Алое вера имат много баластни вещества и ензими, които регулират работата на храносмилателната и отделителната система.

Кайсии – Съдържат голямо количество калий, калций и желязото. Съдържат два пъти повече калий от смокините, стафидите и фурмите и са най-щедри на витамин А.

Ябълки – подобряват храносмилането и имат антиоксидантно свойство. Богати на желязо, фосфор и магнезий успешно помагат за вдигане на имунитета. Ябълките  се борят с депресията.

Банан – намалят риска от сърдечносъдови болести поради високото си съдържание на калий. Подпомагат възстановяването на костите, зъбите, черния дроб и мускулите.

- РЕКЛАМА -