София в топ класация на хитови градове сред потребителите на Инстаграм

НОВИНИ София в топ класация на хитови градове сред потребителите на Инстаграм

София влезе в топ класация за най-атрактивните градове сред потребителите на Инстаграм. Градът се нареди на 46-о място и изпревари доказани дестинации като Атина и тайландския остров Пукет. Преди София, на 45-то място, е класиран Кейптаун, а след столицата ни се подрежда Хелзинки. Първото място е за Токио, второто за Филипините, на трето място е Париж. Местата  в списъка са определени чрез анализ на количеството хаштагове от определена дестинация, анкета и работа на редакционния екип. Позицията на българската столица се приема с изненада, посочват от сайта.  София влиза в класацията на Big 7 Travel със снимки на гълъби, Народния театър, храма “Александър Невски”, паметника на цар Самуил, Съдебната палата, и винтидж трамваите. Повечето снимки са правени, когато градът изглежда най-романтична – привечер, в т.нар. син час. София е определена като една от най-фънки и модерните столици в Европа и с това е привлякла потребителите на Инстаграм. Фотографът Николай Пандев коментира как можем да си обясним това престижно място:”Фотогеничността на столицата ни я нарежда в тези топ 50″. Най-важно обаче е кой споделя снимките с толкова силно въздействие:”Не винаги най-добрият кадър, но т.нар. инфлуенсъри могат да дадат изключителна популярност на съответното място”. Според Ния Коцева, собственик и управител на най-голямата инфлуенсър маркетингова агенция в България, топ мястото е кулминация от онлайн активност на много и различни хора, безспорно е и влиянието на инфлуенсърите:”През последната година, поради факта, че не може много да се пътува в чужбина, много от нашите инфлуенсъри   започнаха да преоткриват места в България и да ги показват. така стимулират своите последователи да ходят на тези места. Все повече различни дестинации си комуникират с инфлуенсъри, канят ги и им дават възможност да снимат и да разкажат повече на последователите си”. За да се подреди София на 46-ото място в класация за топ градове, роля са изиграли и хаштаговете. Изследването не казва кои са ключовите думи, с които са споделени снимките, но Ния и Николай имат обяснение за тази сила. Двамата смятат, че мястото на София в класацията може да се надгради като ефективна стратегия за реклама и туризъм на българската столица. Репортаж на Добринка Добрева в предаването “Хоризонт за вас” можете да чуете от звуковия файл. 

Още теми...