Третата вълна на епидемията и предизборната кампания

„Виждам много необмислен популизъм в предизборната кампания – десен, преплетен с неизпълними обещания. Обещанията са имагинерни, без да се засягат ключови проблеми“. Това коментира пред БНР Ваня Григорова от „Солидарна България“. Според Кристиян Шкварек от Младежки консервативен клуб в кампанията има заблуждаване на хората, а не говорене по същество. „Партиите нямат яснота как ще се справят с кризата. В момента се надпреварват да критикуват мерките, без да дават свой прочит за преодоляването на кризата. Безпринципното критикуване на мерките е огромен проблем и създава още по-голямо недоверие сред гражданите“, допълни Григорова в предаването „12+3“. Шкварек посочи, че почти всички партии са се опитали да вкарат в листите си разпознаваеми лица от медицинския дебат през последната година: „Но в България липсва генерална визия за това имаме ли представа този вирус как искаме да го посрещнем – на индивидуално или на държавно ниво. Обществото ни има генерална липса на нова национална насока, която да ни сплоти като общество“. Очакванията на Григорова са предизборният дебат да доведе до следизборен консенсус за това какъв да е пакетът с антикризисни мерки и каква да е данъчната ни политика. Шкварек смята, че след изборите няма да се говори за политика и за промени в закони, а ще трябва да се решава дали след няколко месеца ще има нов вот.  Интервюто с Ваня Григорова и с Кристиян Шкварек можете да чуете в звуковия файл. 

Start typing and press Enter to search