Печена, варена или приготвена на пара риба е най-полезна. За какво?

Избягвайте пържената риба. Установено е, че тези, които консумират печена или варена риба поне веднъж седмично, имат по-добра памет и когнитивна функция

Доказано е още, че рибата намалява риска от сърдечна недостатъчност и благоприятства функцията на сърдечно-съдовата система.

Рибата е изключителен източник на висококачествени протеини, витамини и здравословни мазнини.

Списък на най-важните полезни свойства на рибата:

  1. Помага ни в борбата с наднорменото тегло
  2. Благоприятства работата на сърцето и паметта
  3. Грижи се за състоянието на кожата, косата и ноктите
  4. Заздравява костната система
  5. Предпазва от анемия
  6. Регулира дейността на щитовидната жлеза
  7. Подобрява тонуса и настроението

ВАЖНО!

Бъдете внимателни с консумацията на някои видове риба, поради високото им съдържание на живак – акула, риба меч, кралска скумрия, марлин (вид голяма хищна соленоводна риба), атлантически големоглав, морската риба Tilefish, риба тон (Ahi), лефер, гигантски групер, лаврак, риба тон (консервирана жълтолюспеста).

Тези видове риба могат да бъдат особено опасна храна за бременните жени и за жените които кърмят, защото живакът е опасен както за зародиша, така и за новороденото бебе.

- РЕКЛАМА -