Загорка IPA е вече тук!

НОВИНИ Загорка IPA е вече тук!

Считаната за една от най-иновативните марки бира

отваря вратата на консуматорите към изцяло нов бирен свят

 

 ЗАГОРКА АД представи новото пиво – Загорка IPA, което става част от портфолиото на марката. Пивоварната е първата сред големите производители на бира в България, която ще предложи от кехлибарената напитка от стила IPA (India Pale Ale).  Пивото има корени от британските пивоварни традиции, но съчетава в себе си 100% български малц и талантът на майстор-пивовара на ЗАГОРКА – Валентин Кръстев. Бирата е нефилтрирана, отличаваща се с приятна горчивина и плодови нюанси, идващи от два вида ароматен хмел и е подходящa за всекидневна консумация.

На специално събитие, което се проведе в Национална галерия „Квадрат 500“, Загорка IPA беше представена от Ондрей Куцки, мениджър Верига на доставки на Пивоварната. Гостите имаха възможността да отключат уникалните вкусови характеристики на пивото със специално приготвено меню. Загорка IPA, позволява комбинация с широк спектър от ястия, който всеки може да приготви. Правилният им подбор само може да настрои сетивата по начин, по който да бъде постигната максимална наслада от вкуса на пивото и на ястието. Загорка IPA позволява да бъде консумирана според вкуса на всеки потребител, както и да бъде ежедневна наслада за феновете дори и без да се комбинира с храна.

„Загорка е най-иновативният и прогресивен бранд в България и сме горди, че можем да се похвалим с постижения като това, че компанията е пуснала първата бирена рекламна кампания в страната през далечната 1961, както и че е реализирала и първия експорт на бира извън България. През 1984 г. стартираме и продажбите на първата безалкохолна бира (Загорка Вита) и винаги сме били лидер при иновациите на пазара с предложения като Загорка Fusion, Загорка Резерва, Загорка Ретро и други. И днес ние въвеждаме още една иновация на пазара и по този начин даваме на потребителите още по-голям избор на вкусове за различни поводи“, сподели г-н Петер Копиец, изпълнителен директор, ЗАГОРКА АД.

Тенденциите на пазара през последните години сочат, че вкусът на консуматорите се променя в търсене на нови различни необичайни и вълнуващи преживявания. В същото време консуматорите в България се придържат към марки, които са им познати или са препоръчани от приятели или близки. Но също така те демонстрират все повече желание да бъдат разпознати като потребители, които имат „индивидуални нужди“, а не са част от „масовия пазар“. Поради тази причина българските потребители очакват все повече необичайни преживявания и иновации от големите марки, които познават и на които се доверяват. Тази тенденция е валидна и за международните пивовари и това е причината големите световни марки да стават все по-силни в представянето на различни стилове. Следвайки тези трендове, ЗАГОРКА АД отговаря на нуждите на потребителите, предлагайки им достъпна крафт бира.

Историята разказва, че стилът India Pale Ale е създаден през 19 век, когато британците са градили колоните си в Индия. За да могат да осигурят бира дори и на най-далечната колония на Кралството, британските пивовари добавяли още хмел и го използвали като естествен консервант, който позволявал на бирата да издържи дългото пътуване. Температурните промени и морското вълнение „добавят характер“ към кехлибарената течност. Така се появява India Pale Ale или IPA, който днес е най-популярният стил крафт бира в света.

Загорка IPA ще е налична в търговската мрежа в страната от началото на май в стъклена бутилка от 0.33л. Тя е приятно пивка и с балансиран хмелен вкус, който ще допадне на бирените ценители. Загорка IPA е създадена за хора, които търсят нови и различни бирени вкусове, но в същото време искат да са сигурни, че пивото им, ще е близък до любимия им бирен вкус.

 

Допълнителна информация за марката бира „Загорка“:

Загорка е първата българска бира, изнесена на чуждия пазар – първите опити за износ са още през 1903 г.

Първата бирена реклама в България е на Загорка през 60-те години на миналия век.

Първата безалкохолна бира в България – „Загорка вита” е разработена от специалисти на завода през 1986 г.

„Загорка“ е стратегическа марка в портфолиото на „ЗАГОРКА“ АД. Наследник на българските пивоварни традиции – „Загорка“ е висококачествена лагер бира, основните съставки на която са ечемичен малц, вода, хмел и мая. Отличава се със светло златист цвят, умерена карбонизация, свеж вкус, с лек аромат на малц и хмел. Асортиментът на марката „Загорка“ включва следните търговски марки: „Загорка Специално“, „Загорка Ретро“ и безалкохолното предложение „Загорка 0.0%“.

През годините иновациите, които бранда лансира на пазара, под формата на лимитирани серии пиво, бяха „Загорка Голд“, „Загорка Резерва“, „Загорка Фюжън“.

За ЗАГОРКА АД:

Пивоварна „Загорка” навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията”  през 1902 г. от  д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка е любимата бира на поколения българи. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на повече от 20 години, над 133 милиона Евро са инвестирани в „Загорка” АД за  модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес пивоварната в Стара Загора е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа.

Като част от семейството на HEINEKEN и водещ български производител на бира, „Загорка“ АД се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно.

Чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“ компанията насочва своите усилия в шест сфери, в които може да направи положителна промяна: намаляване на въглеродните емисии, опазване на водните ресурси, локални ресурси, отговорна консумация, израстване с местните общности, безопасност и здраве.

През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г., в три поредни години, ЗАГОРКА печели първите места в конкурс за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno, Affligem, Sol и сайдерите Крадецът на ябълки и Strongbow. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0% и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете на лимон и малина.

Популярни

Още теми...